הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2006 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  כל אחד ומה שמתאים לו
נושא: כל אחד ומה שמתאים לו תאריך: 11/13/2006 3:37:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

אני 180 רוכב על טראק זנב קשיח 19.5" והן מתאימות לי בול.
נוסע איתם מרחקים ארוכים בישיבה ובעמידה במעברים טכניים אין לי כלל בעיה. לדוגמא גם נסעתי על אופניים ראלי של אבא 20", והרגשתי פחות נוח.
אז כמו שאמרתי אם זה מתאים לך ואתה מרגיש נוח- זה העיקר!!!!!!!!!!


חזרה לפורום