הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2006 9:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן SCC עם תוכן  פוקס זה אופניים מעולים!
נושא: פוקס זה אופניים מעולים! תאריך: 11/13/2006 9:19:00 PM
מחבר/ת: אילן SCC

בוא אני יסביר לך..איפה אתה מקבל כזה קיט של חלקים בכזה מחיר? תכלס מחיר מעולה..
אני רכבתי על פוקוס FULL XTR והם מדהימות..
עבודה מדהימה פוקוס עושים על השילדה ממש עבודה יפה
והחלקים סבבה@!!!!

אני ממש ממליץ הח´ברה ב-BESTBIKE ממש מקצועיים ונחמדים...

אני מאוד אוהב אותם..שאל אותי ואת מקסים בורלצקי עם יש לך שאלות..למקסים יש אופניים של פוקוס (מקסים=אלוף ישראל 2005 בכביש ורוכב גדול!!)

השורה התחתונה..
פוקוס אופניים איכותיות במחירים שפויים...


חזרה לפורום