נושא: צחי... תאריך: 11/14/2006 9:37:00 AM
מחבר/ת: ליאור בנאי
ה"רעים" היה בצחוק וכדי לגרום לאנשים לצאת מהאדישות. לפני ששלחתי את השאלה כאן, הסתכלתי באתר שלהם, אכן אין הסבר על מעבר לדיסק גדול יותר בדגם ה MX2
משום מה, תחושת הבלימה בחלק הקדמי חלשה הרבה יותר מהאחורי, כנ"ל קראתי גם בכמה שאלות אחרום כאן ...
ליאור
|