הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2006 9:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בנאי עם תוכן  צחי...
נושא: צחי... תאריך: 11/14/2006 9:37:00 AM
מחבר/ת: ליאור בנאי

ה"רעים" היה בצחוק וכדי לגרום לאנשים לצאת מהאדישות.
לפני ששלחתי את השאלה כאן, הסתכלתי באתר שלהם, אכן אין הסבר על מעבר לדיסק גדול יותר בדגם ה MX2

משום מה, תחושת הבלימה בחלק הקדמי חלשה הרבה יותר מהאחורי, כנ"ל קראתי גם בכמה שאלות אחרום כאן ...

ליאור


חזרה לפורום