הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2006 10:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל נ עם תוכן  ניפוח בולם קדמי
נושא: ניפוח בולם קדמי תאריך: 11/14/2006 10:22:00 AM
מחבר/ת: אייל נ

כמה PSI צריך לנפח בולם קדמי מסוג סקארב עם נעילה ורבאונד.
משקלי הוא 75 ק"ג ואני רוכב XC.



חזרה לפורום