טקסט הודעת פורום
11/14/2006 10:22:00 AM
אייל נ
ניפוח בולם קדמי
נושא:
ניפוח בולם קדמי
תאריך:
11/14/2006 10:22:00 AM
מחבר/ת:
אייל נ
כמה PSI צריך לנפח בולם קדמי מסוג סקארב עם נעילה ורבאונד.
משקלי הוא 75 ק"ג ואני רוכב XC.
חזרה לפורום