הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2006 9:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב יצחק עם תוכן  איך פותחים תשרשרת?
נושא: איך פותחים תשרשרת? תאריך: 11/14/2006 9:15:00 PM
מחבר/ת: יניב יצחק

שלום.
אני רוצה להוציאי את השרשרת הישנה שיש לי באופנים ולהשים חדשה איך אני מוציאי את השרשרת הישנה מהאופניים ואיך אני מכניס תשרשרת החדשה.
(ידוע לי שיש איזה כלי לפתוח את השרשרת אבל אין לי מושג איך עושים את זה ואין לי מושג איך קוראים לזה
אני השמח מאוד שתעזרו לי
תודה


חזרה לפורום