טקסט הודעת פורום
11/15/2006 12:15:00 AM
בעז קליין
דרוש שותף לוולוו צ´לנג´ לאתגרי 40.
נושא:
דרוש שותף לוולוו צ´לנג´ לאתגרי 40.
תאריך:
11/15/2006 12:15:00 AM
מחבר/ת:
בעז קליין
אני בן 32, רוכב כשנה וחצי, כושר בינוני+.
צרו קשר במייל
[email protected]
בעז
חזרה לפורום