הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2006 12:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בעז קליין עם תוכן  לגבי אופני פוקוס.
נושא: לגבי אופני פוקוס. תאריך: 11/15/2006 12:19:00 AM
מחבר/ת: בעז קליין

הנ"ל מיובאות זמן קצר לארץ ולכן ניסיון רב אין איתן.
ראיתי ורכבתי ביער בן שמן -הם באים מידי פעם בשבת ע0עושה רושם של איכותי ונחמד.
במבחן שקראתי לא מזמן באחד המגזינים כתוב שמיכלוליהם מתאימים לרוכב המתחיל.
לטעמי -המחיר ראוי למה שתקבל.
שא ברכה. בעז


חזרה לפורום