נושא: לגבי אופני פוקוס. תאריך: 11/15/2006 12:19:00 AM
מחבר/ת: בעז קליין
הנ"ל מיובאות זמן קצר לארץ ולכן ניסיון רב אין איתן. ראיתי ורכבתי ביער בן שמן -הם באים מידי פעם בשבת ע0עושה רושם של איכותי ונחמד. במבחן שקראתי לא מזמן באחד המגזינים כתוב שמיכלוליהם מתאימים לרוכב המתחיל. לטעמי -המחיר ראוי למה שתקבל. שא ברכה. בעז
|