נושא: אם אתה מדבר על חדשים תאריך: 11/15/2006 7:15:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
היחידים שאני מכיר בסכום של עד 3000 הם שווין רוקט. אופניים מפתיעים ביחס למחיר. המתלה האחורי יעיל מאוד בדיווש, ובהחלט מרכך, המכלולים ברמה סבירה, והתנהגות כללית טובה מאוד.
שיכוך מלא חדש במחיר הזה - לא הייתי הולך על משהו אחר.
לעומת זאת, במשומשים, תוכל למצוא טובים יותר. אני לא מכיר את הפוג´י אישית (אם כי שמעתי עליהם טובות), אבל ה-GT הם אופניים מצוינים, ומשומשים במצב טוב בהחלט שווים את המחיר הזה.
בהצלחה
|