נושא: הזמנה לקבוצה אשר מקדמת את נושא הרכיבה על אופניים ב תאריך: 11/15/2006 3:25:00 PM
מחבר/ת: יונתן נצר
שלום,
אנו מזמינים שותפים לקבוצה אשר מקדמת את נושא האופניים בזכרון והסביבה: לקדם רכיבה של ילדים, נוער ומבוגרים לסייע בשבילים לתנועה בטוחה בכלל, ולבתי הספר, בפרט לקדם פארק אופניים אתגרי (עירוני, סקייט פארק ושטח) ועוד היד נטויה....
הפעילות בדרך של שיתוף פעולה עם כל אדם פרטי, גוף ומוסד אשר מוכנים לקחת חלק ולסייע.
להצטרפות: גליה ונריה נצר
04-6294828 052-6363113 052-2561053 [email protected]
|