טקסט הודעת פורום
| 11/15/2006 5:20:00 PM |
|
נושא: מה כדאי תאריך: 11/15/2006 5:20:00 PM
מחבר/ת: חזי נחום
אני מחפש אופני זנב קשיח ואני שואל מה עדיף
kona FIRE MOUNTAIN 2007
iron horse maverick disk 2007
אני יכול להשיג את הקונה ב 1800 ואת האירון הורס ב1600
חדש :confused: :confused: :confused: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|