נושא: לא זה ולא זה תאריך: 11/15/2006 10:39:00 PM
מחבר/ת: יוס י
ה- discovery נחותות מבחינה טכנולוגית , מבנה שלדה בולם מכלולים וכו. I-DRIVE 3.0 - אני מניח שמדובר בדגם ישן, מחייב בדיקה יסודית כמשומש. ההצעה של איתן - לגבי ה- schwinn טובה יותר משתי ההצעות לעיל (מנסיון אישי, גם אני ממליץ על הדגם הזה).
|