הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2006 10:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  לא זה ולא זה
נושא: לא זה ולא זה תאריך: 11/15/2006 10:39:00 PM
מחבר/ת: יוס י

ה- discovery נחותות מבחינה טכנולוגית , מבנה שלדה בולם מכלולים וכו.
I-DRIVE 3.0 - אני מניח שמדובר בדגם ישן, מחייב בדיקה יסודית כמשומש.
ההצעה של איתן - לגבי ה- schwinn טובה יותר משתי ההצעות לעיל (מנסיון אישי, גם אני ממליץ על הדגם הזה).




חזרה לפורום