נושא: סגנון טכני תאריך: 11/16/2006 10:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כאופני כניסה לסגנון טכני הייתי מעדיף אופני ז"ק. הם דורשים טכניקה נכונה יותר, ומאפשרים שליטה יותר מדויקת. בנוסף, הם פשוטים ואמינים יותר.
יתרון הש"מ הוא ברכיבות ארוכות בשטחים לא נוחים, או במקומות עם אחיזה בעייתית.
עוד משהו שפתאום תפס את עיני, הוא שיש לך אופני מדבקה ז"ק. לא כתבת באילו אופניים מדובר, אבל אם הם באיכות סבירה, אולי כדאי לך להשאירם כאופניים לרכיבות טכניות, ולקנות את השווין לטובת פינוק בטיולים הארוכים יותר.
אבל אם להחזיק זוג אחד בלבד - נראה לי שהייתי הולך על ההארד רוק.
בהצלחה
|