נושא: בקשה מהרוכבים המנוסים שביניכם! תאריך: 11/17/2006 12:09:00 AM
מחבר/ת: גל
חבר´ה מישהו מוכן להרים את הכפפה ולהעלות איזה מדריך או הסבר לנעלי קליטי אני יודע שיש מבחינה טכנית אני מדבר כאילו מתי כל אחד במהלך הרכיבה משתחרר ורוכב לא מחובר או נגיד בדרופים האם אתם נשארים מחוברים
תודה מראש למי שירים את הכפפה...
|