הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2006 9:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל .נ. עם תוכן  דבר ראשון כמה מילים טובות על אתר הרים ושופ הרים...
נושא: דבר ראשון כמה מילים טובות על אתר הרים ושופ הרים... תאריך: 11/17/2006 9:20:00 AM
מחבר/ת: יובל .נ.

תודה רבה קודם כל על האתר שדרור סופר הקים שהוא מספר אחד בארץ,
ושופ הרים שאין לו תחרות בארץ גם בשירות וגם במחירים הנמוכים
שליפעמים מרוויח שקלים בודדים על מוצרים.

עכשיו לעיניין שלי יש לי תחביב לבנות אופניים סופר קלות מהחלקים הכי קלים וטובים שאפשר למצוא בארץ מרמת השלדה והגלגלים עד לרמת הבורג הכי קטן.

השבוע החלטתי לשדרג את הכבלים של ההילוכים והחלטתי לקנות את הכבלים הכי טובים כיום בעולם ה-"NOKON" , שמחירם בעולם הוא בין- 55$ ל- 60$ רק כבל להילוכים שזה מחיר סביר בשבילי.
בארץ "מצמן" שהם היבואנים של הכבלים הם דורשים 150$ (650 ש"ח) רק לכבל הילוכים. אתם מבינים את הטרוף כפול שלוש מהמחיר בחו"ל.

*** שוב בא דרור סופר מאתר הרים "להציל" אותנו מהפקעת המחירים בארץ ומציע לנו את התחליף הכי טוב שאפשר למצוא בארץ את ה- "AZTEC POWERLINES" ורק ב- 195 ש"ח לסט כבלים להילוכים שמחירו בחו"ל 40$ .
(ומשקלו האמיתי של הסט להילוכים הוא 33 גרם למטר)...

**** אם יש לכם כמה מילים לומר על הפקעת המחירים בארץ של חנויות \ יבואנים של אופניים וחילקי האופניים על תשמרו בבטן.





חזרה לפורום