נושא: לדעתי עדיף הלפטי, אך בכל מקרה אתה תאריך: 11/17/2006 10:26:00 AM
מחבר/ת: willi Coyote
יכול להחליף בכל שלב לבולם אחר. יחס משקל / מהלך מעולה. של הלפטי ללא תחרות. כל דגמי הלפטי קלים מ 2 ק"ג. השאלה, האם אתה דורש מהלך ארוך מ 140 מ"מ. אם כן, אז הסיפור שונה. איזה סיבה יש לך להחליף לפטי 140 מ"מ לפוקס 140מ"מ ? לא תקבל כלום. הלפטי לא פחות טוב מהפוקס, יש החושבים שהרבה יותר טוב. אני הייתי הולך על פרופט 600 או 800 ,זה עניין של תקציב. בהצלחה
|