הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2006 10:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  לדעתי עדיף הלפטי, אך בכל מקרה אתה
נושא: לדעתי עדיף הלפטי, אך בכל מקרה אתה תאריך: 11/17/2006 10:26:00 AM
מחבר/ת: willi Coyote

יכול להחליף בכל שלב לבולם אחר.
יחס משקל / מהלך מעולה. של הלפטי ללא תחרות.
כל דגמי הלפטי קלים מ 2 ק"ג.
השאלה, האם אתה דורש מהלך ארוך מ 140 מ"מ.
אם כן, אז הסיפור שונה.
איזה סיבה יש לך להחליף לפטי 140 מ"מ לפוקס 140מ"מ ?
לא תקבל כלום.
הלפטי לא פחות טוב מהפוקס, יש החושבים שהרבה יותר טוב.
אני הייתי הולך על פרופט 600 או 800 ,זה עניין של תקציב.
בהצלחה


חזרה לפורום