הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2006 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה מאוד פשוט
נושא: זה מאוד פשוט תאריך: 11/17/2006 11:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני רוכב מחובר. נקודה. בדרופים זה מאוד משפר לי את הבטחון, בגינות שלעים זה מאפשר לי לעבור קטעים שלפני כן לא הצלחתי, בירידות מדורדרות השליטה באופניים משופרת.

אם אתה עם קליטים - רכב מחובר. אם אתה במסלול שממש קשה לך איתו, ואתה לא מעיז בגלל הקליטים, החלף פדלים לפלאטים טובים (עם "ספייקים"), ותהיה משוחרר. להיות לא מחובר עם פדלים שמיועדים לחיבור זה מצב לא בריא, משום שהאחיזה היא לא יעילה. פדלים עם מנגנון חיבור וגם מסגרת אינם מיועדים לרכיבה לא מחוברת, אלא למתן תמיכה טובה יותר לרגל.

בהצלחה


חזרה לפורום