טקסט הודעת פורום
11/17/2006 12:17:00 PM
יניב יצחק
שלום חזי!!!
נושא:
שלום חזי!!!
תאריך:
11/17/2006 12:17:00 PM
מחבר/ת:
יניב יצחק
לפי איך שאתה מספר את הבעיות של האופניים זה לא משהו רציני ,
התיקון יכול לעלות לך 100 שקל ואפילו פחוט.
בהצלחה יניב :)
חזרה לפורום