נושא: שאלות לגבי ציר מרכזי תאריך: 11/17/2006 5:41:00 PM
מחבר/ת: אלעד זולברג
מהם ההבדלים בין ציר אוקטליניק ל isis ? האם חולץ קראנק לצירי אוקטלינק וצירים מרובעים סטנדרטים הוא זהה ?
האם ניתן להחליף את המיסבים בלבד בציר Shimano ES-30 Octalink spline, 68mm shell, 118mm spindle, 50mm chainline. או שיש צורך להחליף את כל הציר. ?
האם יש ציר שעדיף לשים במקום ציר זה (אטום יותר עמיד יותר בפני מאמצים) ?
אלעד ?
|