הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2006 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד זולברג עם תוכן  שאלות לגבי ציר מרכזי
נושא: שאלות לגבי ציר מרכזי תאריך: 11/17/2006 5:41:00 PM
מחבר/ת: אלעד זולברג

מהם ההבדלים בין ציר אוקטליניק ל isis ?
האם חולץ קראנק לצירי אוקטלינק וצירים מרובעים סטנדרטים הוא זהה ?

האם ניתן להחליף את המיסבים בלבד בציר
Shimano ES-30 Octalink spline, 68mm shell, 118mm spindle, 50mm chainline.
או שיש צורך להחליף את כל הציר. ?

האם יש ציר שעדיף לשים במקום ציר זה (אטום יותר עמיד יותר בפני מאמצים) ?

אלעד ?




חזרה לפורום