הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2006 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא רזניק עם תוכן  נאבד טלפון סמסונג באזור רמת ישי והסביבה
נושא: נאבד טלפון סמסונג באזור רמת ישי והסביבה  תאריך: 11/17/2006 5:55:00 PM
מחבר/ת: שגיא רזניק

אם מישו מצא טלפון סמסונג עם פנס קטן דובי ותמונה של תינוק ומישו מבוגר.
בבקשה אנא צרו קשר הפלאפון מאוד חשוב לי והמספרים שלו
פרס כספי למוצא הישר והאגון הטלםפון הוא שלי("אני בן 14) שקניתי בכספי והוא נאבד לי במהלך הרכיבה.
הוא ממש חשו ב לי הוא נאבד באזור רמת ישיי והסביבה.



חזרה לפורום