נושא: תשובות תאריך: 11/17/2006 11:42:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
ציר אוקטלינק הוא של שימנו ן ISIS הוא של FSA למרות שהם קצת דומים הם לחלוטין לא תחליפיים.
חולץ של אוקטלינק וחולץ גם בציר מרובע אינם זהים כיוון שטבעת ההחלקה צריכה להיות גדולה יותר כיוון שציר אוקטלינק חלול.
הציר הוא ציר אטום וללא אפשרות טיפול (אני הצלחתי פעם לפתוח ציר וגם לסגור) בכל מקרה הטיפול לא הועיל במיוחד. הציר שציינת הוא לדעתי ברמת דאור. יש רמות גבוהות יותר אבל אין לי נסיון האם הן אטומות יותר
|