הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2006 2:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aviv kaz עם תוכן  בעיה בברקס האחורי תשובה
נושא: בעיה בברקס האחורי תשובה תאריך: 11/18/2006 2:38:00 PM
מחבר/ת: aviv kaz

אתה יכול לכוון את הברקס אם שני הברגים שישי בצד מיתחת לרפידות אל המוט שמחזיק אותם הוא מכוון את הקפיץ של הברקס


חזרה לפורום