הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2006 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל מן עם תוכן  בעיה בברקס האחורי-עדיין
נושא: בעיה בברקס האחורי-עדיין תאריך: 11/18/2006 3:01:00 PM
מחבר/ת: גל מן

ניסיתי זאת כבר...הבעיה שזה לא מספיק משמעותי...רפידה אחת במרחק כמעט שהאצבע יכולה להיכנס שם והשנייה צמודה ממש נעולה על הגלגל ניסיתי כבר כל מה שהיה פה בכתבות ואפילו פירקתי והרכבתי מחדש בכמה מצבים שונים. אם זה משנה זה הברקס המקורי של ההארד רוק ספורט 2006 .


חזרה לפורום