נושא: מעוניין במידע טכני על בניית אופניים תאריך: 11/18/2006 10:43:00 PM
מחבר/ת: אורי שדה
שלום לכולם! אני חדש בפורום ומעוניין לקבל מידע טכני על בניית אופניים, יעוץ טכני, רעיונות מעניינים, הצעות ושידרוג הקיים. מעניין אותי לנסות לשלב חומרים וטכנולוגיות חדשות באופניים, ואשמח לקבל מידע על כך למי שמכיר/ראה/יודע. כמו כן כל מי שמכיר אנשים שבונים לבד אופניים בצורות מעניינות, דברים מצחיקים, והרכבות משונות, אשמח לקבל הכל. תודה, אורי
נב אחלה פורום!
|