הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2006 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  גודל גלגלי אופנים
נושא: גודל גלגלי אופנים תאריך: 11/19/2006 2:30:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס

על הצמיג מוטבעים מספרים שונים המאפינים את הצמיג, אני ממליץ בחום להעזר בפרטי ISO המוטבעים על הצמיג בפורמט XX-XXX למשל (56-669) ולא בשיטות האחרות שגם בהן יש סימון על הצמיג. לפרטים נוספים פנה לאתר של שלדון בראון.


חזרה לפורום