טקסט הודעת פורום
| 11/19/2006 2:30:00 PM |
|
נושא: גודל גלגלי אופנים תאריך: 11/19/2006 2:30:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס
על הצמיג מוטבעים מספרים שונים המאפינים את הצמיג, אני ממליץ בחום להעזר בפרטי ISO המוטבעים על הצמיג בפורמט XX-XXX למשל (56-669) ולא בשיטות האחרות שגם בהן יש סימון על הצמיג. לפרטים נוספים פנה לאתר של שלדון בראון.
|
חזרה לפורום |
|
|