הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2006 7:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיקי עם תוכן  גם בעיה עם גגון
נושא: גם בעיה עם גגון תאריך: 11/19/2006 7:09:00 PM
מחבר/ת: מיקי

גם לי יש גגון אונברסלי בלי מרזב (שהתאים לטיוטה)אך הוא לא מתאים לדייבטסו שרייד .
האם קיים מתאם לגגון הקיים או שצריך לקנות גגון חדש.
איפה ניתן לקנות גגון עבור דיהטסו שרייד ?
תודה



חזרה לפורום