טקסט הודעת פורום
| 11/19/2006 7:09:00 PM |
|
נושא: גם בעיה עם גגון תאריך: 11/19/2006 7:09:00 PM
מחבר/ת: מיקי
גם לי יש גגון אונברסלי בלי מרזב (שהתאים לטיוטה)אך הוא לא מתאים לדייבטסו שרייד . האם קיים מתאם לגגון הקיים או שצריך לקנות גגון חדש. איפה ניתן לקנות גגון עבור דיהטסו שרייד ? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|