הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2006 8:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Janpi Galbal עם תוכן  מה הטכניקה המומלצת לבצע סוויצ´באק ?
נושא: מה הטכניקה המומלצת לבצע סוויצ´באק ? תאריך: 11/19/2006 8:10:00 PM
מחבר/ת: Janpi Galbal

מה הטכניקה המומלצת לבצע סוויצ´באק ( פנייה חדה ) בירידה טכנית? האם להגיע כמעט לעצירה ולהקפיץ גלגל אחורי?


חזרה לפורום