טקסט הודעת פורום
11/19/2006 8:10:00 PM
Janpi Galbal
מה הטכניקה המומלצת לבצע סוויצ´באק ?
נושא:
מה הטכניקה המומלצת לבצע סוויצ´באק ?
תאריך:
11/19/2006 8:10:00 PM
מחבר/ת:
Janpi Galbal
מה הטכניקה המומלצת לבצע סוויצ´באק ( פנייה חדה ) בירידה טכנית? האם להגיע כמעט לעצירה ולהקפיץ גלגל אחורי?
חזרה לפורום