הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2006 1:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Kob Kob עם תוכן  לא
נושא: לא תאריך: 11/20/2006 1:12:00 PM
מחבר/ת: Kob Kob

את הדופק מודדים כך:
לדוגמא הדופק המקסימאלי שלך הוא 160
ודדוגמה:הדופק מנוחה (כשאתה קם משינה לא לאחר פעילות גופנית) הוא 60
אזי הנוסחה היא כזו:
160-60=100 זה ההפרש.
אם רוצים למדוד 60% אזי לוקחים 60% מההפרש-במקרה שלנו זה 60.
מוסיפים הפרש+דופק מנוחה 60+60=120.
זה דופק המטרה.

קרוב למספרים שלך אבל הנוסחה הזו היא מדוייקת יותר.




חזרה לפורום