נושא: לא תאריך: 11/20/2006 1:12:00 PM
מחבר/ת: Kob Kob
את הדופק מודדים כך: לדוגמא הדופק המקסימאלי שלך הוא 160 ודדוגמה:הדופק מנוחה (כשאתה קם משינה לא לאחר פעילות גופנית) הוא 60 אזי הנוסחה היא כזו: 160-60=100 זה ההפרש. אם רוצים למדוד 60% אזי לוקחים 60% מההפרש-במקרה שלנו זה 60. מוסיפים הפרש+דופק מנוחה 60+60=120. זה דופק המטרה.
קרוב למספרים שלך אבל הנוסחה הזו היא מדוייקת יותר.
|