טקסט הודעת פורום
11/20/2006 5:27:00 PM
אורי ספקטור
כן אני בכושר
נושא:
כן אני בכושר
תאריך:
11/20/2006 5:27:00 PM
מחבר/ת:
אורי ספקטור
של מקצוען לפני כמה ימים התחלתי באפוגה מכושר השיא שלי...
(רוכב תחרותי בליגת נביעות)...
חזרה לפורום