הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2006 5:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  כן אני בכושר
נושא: כן אני בכושר תאריך: 11/20/2006 5:27:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור

של מקצוען לפני כמה ימים התחלתי באפוגה מכושר השיא שלי...
(רוכב תחרותי בליגת נביעות)...


חזרה לפורום