נושא: מקווה שזה המקום הנכון לכתוב ... תאריך: 11/20/2006 8:34:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
אני מחפש משהו שיודע אולי לעזור לי לבנות מסלול קטן וחמוד ! כמו שאני רואה הרבה בתמונות .. אם כל הגשרים וכל זה .. כבר ניסיתי .. אבל לא יודע .. לא הלך לי כל כך ... בניתי סנדות ... בינתיים אני מאלטר אם כל מיני ירידות וסלעים .. מקווה שיוכלו לעזור לי ! זה המסנג´ר שלי: [email protected]
|