נושא: אופני KONA תאריך: 11/20/2006 9:05:00 PM
מחבר/ת: ישראל ברון
היי לכולם, אני מחפש אופני כניסה לתחום (התקציב הוא עד 3000 ש"ח), ככל הנראה זנב קשיח. המטרה היא נסיעות שטח בעיקר ובחיפושי נתקלתי באופני KONA שמוכרים בחנות סלאלום בבית חרות (חנות שהיא סוכן מורשה של CTC). יש למישהו מושג איך האופניים שלהם ?
נ.ב כל טיפ לגבי דגם של חברה אחרת בתקציב הנ"ל יתקבל באהבה ...
|