נושא: שמע אני קניתי את ההארדרוק במדיום... תאריך: 11/21/2006 12:38:00 AM
מחבר/ת: עדי ס.
שזה עושה אותם ממש התקפיים לרכיבת אורבן ואני מאד נהנה מהם (ועוד יותר אחרי שאני יחליף את הבולם RST המצו´קמק שבא איתם), אבל בכללי אני יכול להגיד לך שלהארדרוק יש שלדה מאד חזקה שיכולה לקחת המון ! אם אתה יותר בקטע של רכיבת שבילים לא אגרסיבית במיוחד אל תקח אותם מהסיבה שהם גם שוקלים קצת יותר מהממוצע (16 קילו) לאופניים מהסוג הזה וזה הבדל שבהחלט מרגישים שעולים עליהם...בכל מקרה למאסיביות יש מחיר.
|