טקסט הודעת פורום
| 11/21/2006 5:02:00 PM |
|
נושא: התייעצות בקשר לאופני שיכוך מלא תאריך: 11/21/2006 5:02:00 PM
מחבר/ת: baby
אני בעד הספשיילייזד XC. הן מבחינת אמינות והן מבחינת ביצועים. למרות זאת, אני חייבת לשאול, למה לא ללכת על משהו קצת יותר אגרסיבי, עם מהלך גדול יותר?
|
חזרה לפורום |
|
|