הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2006 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby עם תוכן  התייעצות בקשר לאופני שיכוך מלא
נושא: התייעצות בקשר לאופני שיכוך מלא תאריך: 11/21/2006 5:02:00 PM
מחבר/ת: baby

אני בעד הספשיילייזד XC. הן מבחינת אמינות והן מבחינת ביצועים. למרות זאת, אני חייבת לשאול, למה לא ללכת על משהו קצת יותר אגרסיבי, עם מהלך גדול יותר?


חזרה לפורום