נושא: ביום שישי הקרוב - תחנת ריענון על כביש 461 תאריך: 11/21/2006 8:35:00 PM
מחבר/ת: Ronen Lanir
בבוקר יום שישי הקרוב תפעיל חנות האופניים Bike-Planet תחנת ריענון לרוכבים על כביש 461. כל רוכב יוכל לעצור ולהשיב את נפשו ( חינם ) במשקה איזוטוני קר או בתה חם .
כולם מוזמנים להגיב בקומונה החדשה שפתחנו בתפוז : http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=23346&smsMsg=
תודה ולהתראות
|