נושא: אני בעד ה- GT תאריך: 11/21/2006 8:56:00 PM
מחבר/ת: יוס י
אני רוכב על I-DRIVE 5 3.0 (משודרג לכיוון 2.0). השילדה קשיחה ועומדת ברכיבה אגרסיבית, ובאופן כללי האופניים בנויים באופן איכותי ומתפקדים מצויין (וגם השירות של רוזן ומינץ הוא מבחינתי חוויה חיובית) . לדעתי,ניתן להשיג את דגמי השנה שעברה במחיר נמוך יותר (במידה ונשארו)
ה- XC וה- east park עם מהלך מתלים קצר יותר (100 מ"מ) כך שאם הכיוון הוא רכיבה אגרסיבית יותר, לך על ה- GT
|