הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2006 8:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אני בעד ה- GT
נושא: אני בעד ה- GT תאריך: 11/21/2006 8:56:00 PM
מחבר/ת: יוס י

אני רוכב על I-DRIVE 5 3.0 (משודרג לכיוון 2.0). השילדה קשיחה ועומדת ברכיבה אגרסיבית, ובאופן כללי האופניים בנויים באופן איכותי ומתפקדים מצויין (וגם השירות של רוזן ומינץ הוא מבחינתי חוויה חיובית) .
לדעתי,ניתן להשיג את דגמי השנה שעברה במחיר נמוך יותר (במידה ונשארו)

ה- XC וה- east park עם מהלך מתלים קצר יותר (100 מ"מ) כך שאם הכיוון הוא רכיבה אגרסיבית יותר, לך על ה- GT


חזרה לפורום