טקסט הודעת פורום
11/21/2006 10:55:00 PM
ישראל ברון
בדיוק היום רכבתי על ה GT האלה
נושא:
בדיוק היום רכבתי על ה GT האלה
תאריך:
11/21/2006 10:55:00 PM
מחבר/ת:
ישראל ברון
הבעיה הוא המחיר שלהם - כמעט 4000 ש"ח
מה שכן, הן ממש מדהימות.
עדיין חוכך בדעתי אם להוסיף את ההפרש ... :confused:
חזרה לפורום