הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2006 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל ברון עם תוכן  בדיוק היום רכבתי על ה GT האלה
נושא: בדיוק היום רכבתי על ה GT האלה תאריך: 11/21/2006 10:55:00 PM
מחבר/ת: ישראל ברון

הבעיה הוא המחיר שלהם - כמעט 4000 ש"ח
מה שכן, הן ממש מדהימות.

עדיין חוכך בדעתי אם להוסיף את ההפרש ... :confused:


חזרה לפורום