נושא: AVALANCHE 1 2003 תאריך: 11/22/2006 12:27:00 AM
מחבר/ת: צחי פדידה
יש לי AVALANCHE 1 2003 ואני מרוצה מהם מאוד. מה שיפה בהם זה שהשילדה קלה מאוד יחסית למחיר. אז קיבלתי שיכוח קידמי JUDY ROCKSHOX אבל היום תקבל משהו יותר טוב. כל השאר אותו דבר. פצצה של אופניים. לא תמצא מישהו שיגיד אחרת. הייתי צריך לבחור באותה תקופה בין ז"ק AVALANCHE 1 לבין אופניים שיכוח מלא באותו כסף. החלטתי ללכת על ז"ק. לא התחרטתי.
דרך אגב, אל תשכח שצריך לרכוש ציד בעוד כמה אלפי שקלים: קסדה, מכנסי רכיבה, חולצת רכיבה, אולי מעיל רוח, פדאלים + נעליים עם קליטים, משאבת אוויר, שמנים למיניהם ותשאיר כסף לשבע השנים הרזות שבהן תשבור משהו (בתקווה רק באופניים) בשטח. אני קניתי גם פנס פשוט 300 שקל ללילה נצנץ מאחורה פעמון עם מצפן ומנעולים יקרים (500 שקל של THULE וCATEYE) למקרים נדירים שאני מעז להשאיר אותם בחוץ. כל הציוד הזה יכול להגיע למחיר האופניים. אז תעשה חשבון.
|