הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2006 11:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ido Graiman עם תוכן  אבדו משקפי שמש של בולה ביום ראשון בערב
נושא: אבדו משקפי שמש של בולה ביום ראשון בערב תאריך: 11/22/2006 11:25:00 AM
מחבר/ת: Ido Graiman

שלום לכולם,

ביום ראשון בערב (בערך ב-20:00) אבד לי נרתיק משקפי השמש שלי.
הנרתיק בצבע שחור ומשקפי השמש הם של בולה (גם הנרתיק), מדגם ויג´ילנטה. בנרתיק היו גם זוג עדשות אדומות להחלפה.

הנרתיק אבד באזור של פארק הירקון \ קריית עתידים.

אם מישהו מצא - אשמח לדעת.

תודה,

עידו (052-8318841).




חזרה לפורום