נושא: אבדו משקפי שמש של בולה ביום ראשון בערב תאריך: 11/22/2006 11:25:00 AM
מחבר/ת: Ido Graiman
שלום לכולם,
ביום ראשון בערב (בערך ב-20:00) אבד לי נרתיק משקפי השמש שלי. הנרתיק בצבע שחור ומשקפי השמש הם של בולה (גם הנרתיק), מדגם ויג´ילנטה. בנרתיק היו גם זוג עדשות אדומות להחלפה.
הנרתיק אבד באזור של פארק הירקון \ קריית עתידים.
אם מישהו מצא - אשמח לדעת.
תודה,
עידו (052-8318841).
|