טקסט הודעת פורום
11/22/2006 4:26:00 PM
ישראל ברון
השאלה אם שווה להוציא כל כך הרבה על זנב קשיח
נושא:
השאלה אם שווה להוציא כל כך הרבה על זנב קשיח
תאריך:
11/22/2006 4:26:00 PM
מחבר/ת:
ישראל ברון
או שבסכום הזה פשוט לרכוש אופני שיכוך מלא וזהו. :eek:
חזרה לפורום