הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2006 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל ברון עם תוכן  השאלה אם שווה להוציא כל כך הרבה על זנב קשיח
נושא: השאלה אם שווה להוציא כל כך הרבה על זנב קשיח תאריך: 11/22/2006 4:26:00 PM
מחבר/ת: ישראל ברון

או שבסכום הזה פשוט לרכוש אופני שיכוך מלא וזהו. :eek:


חזרה לפורום