טקסט הודעת פורום
| 11/22/2006 10:17:00 PM |
|
נושא: ביקורת בונה או הורסת? תאריך: 11/22/2006 10:17:00 PM
מחבר/ת: עמרי נוימן
מישהו שמע משהו (יותר מזה שיש כזו חברה) על החברה SARACEN? אמינה לא אמינה, איך האיכות של האופניים שלהם?
ובמיוחד על הדגם Ariel1 שלהם.
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|