הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2006 10:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי נוימן עם תוכן  ביקורת בונה או הורסת?
נושא: ביקורת בונה או הורסת? תאריך: 11/22/2006 10:17:00 PM
מחבר/ת: עמרי נוימן

מישהו שמע משהו (יותר מזה שיש כזו חברה) על החברה SARACEN?
אמינה לא אמינה, איך האיכות של האופניים שלהם?

ובמיוחד על הדגם Ariel1 שלהם.


תודה.


חזרה לפורום