נושא: אחלה דגם... תאריך: 11/23/2006 5:28:00 AM
מחבר/ת: oren benhaim
אחלה דגם האוטרו עלית של מונגוס 2007 otero elite יש לי אותם ואני מרוצה, פשוט אופניים נוחות מאוד ויש להם בנוסף את המתלה המשופר שמקצר את מהלך הבולם האחורי עד לדקגה של כמעט "זנב קשיח" דבר שהוא טוב לעליות.. חוץ מזה גם בלמי דיסק הדראולים... בקיצור אחלה אופניים.. אני הוספתי כמה גרושים ושידרגתי ל27 הילוכים ואי אפשר להתעלם מהן הן מאוד יפות
אם תרצה עוד פרטים תשאל
|