הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2006 5:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren benhaim עם תוכן  אחלה דגם...
נושא: אחלה דגם... תאריך: 11/23/2006 5:28:00 AM
מחבר/ת: oren benhaim

אחלה דגם האוטרו עלית של מונגוס 2007 otero elite
יש לי אותם ואני מרוצה, פשוט אופניים נוחות מאוד ויש להם בנוסף את המתלה המשופר שמקצר את מהלך הבולם האחורי עד לדקגה של כמעט "זנב קשיח" דבר שהוא טוב לעליות..
חוץ מזה גם בלמי דיסק הדראולים...
בקיצור אחלה אופניים..
אני הוספתי כמה גרושים ושידרגתי ל27 הילוכים
ואי אפשר להתעלם מהן הן מאוד יפות

אם תרצה עוד פרטים תשאל


חזרה לפורום