נושא: אופניים זולים, מכירה את הז"ק שלהם תאריך: 11/23/2006 11:39:00 AM
מחבר/ת: baby x
הז"ק נראים לא רע, ומתנהגים מצוין באורבן. מבחינת מחיר, השלדות זולות באופן כללי, ולא רעות. לגבי הדגם הספציפי, לא רכבתי ולא פגשתי, אז אין יכולת להעיד, אבל את היבואן פגשתי, והתקבל רושם טוב מאד.
מקווה שזה עזר.
|