טקסט הודעת פורום
| 11/23/2006 5:05:00 PM |
|
נושא: לדעתי לא... תאריך: 11/23/2006 5:05:00 PM
מחבר/ת: דניאל דקל
אופני שיכוך מלא טובים עולים למעלה מ 6000 ש"ח, כפול מהתקציב שלך...
מה עוד, שיש כמה שנאמנים עדיין ליתרונות של זנב קשיח (לדוגמא משקל, זריזות, וניצול טוב יותר של האנרגיה), ולא מתלהבים לעבור לש"מ...
|
חזרה לפורום |
|
|