הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2006 11:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  לא ציינת לאיזו מטרה
נושא: לא ציינת לאיזו מטרה  תאריך: 11/23/2006 11:12:00 PM
מחבר/ת: יוס י

ה -Extensor גדול מה vector ובסה"כ די מגושם לטעמי.
גם לוקטור יש היום גרסא קלה ונוחה יותר (vector race)
אם הנפח העודף של ה Extensor לא נדרש לך, לך על ה vector race .

לשורש יש לפעמים בעיה של טפטוף מהפיה (לא בכולן, נתקלתי גם בפיות טובות - ולא באגדות...)

לגבי השניים האחרים - אין לי נסיון איתם


חזרה לפורום