נושא: לא ציינת לאיזו מטרה תאריך: 11/23/2006 11:12:00 PM
מחבר/ת: יוס י
ה -Extensor גדול מה vector ובסה"כ די מגושם לטעמי. גם לוקטור יש היום גרסא קלה ונוחה יותר (vector race) אם הנפח העודף של ה Extensor לא נדרש לך, לך על ה vector race .
לשורש יש לפעמים בעיה של טפטוף מהפיה (לא בכולן, נתקלתי גם בפיות טובות - ולא באגדות...)
לגבי השניים האחרים - אין לי נסיון איתם
|