הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2006 3:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  אני רוכבת עם דויטר
נושא: אני רוכבת עם דויטר תאריך: 11/24/2006 3:17:00 PM
מחבר/ת: baby x

אחלה תיק, אבל את השקית קונים בנפרד... (אם אני לא טועה) אבל הדויטר בד"כ יקרים יותר מהדגמים האחרים בחנויות.


חזרה לפורום