טקסט הודעת פורום
11/24/2006 3:17:00 PM
baby x
אני רוכבת עם דויטר
נושא:
אני רוכבת עם דויטר
תאריך:
11/24/2006 3:17:00 PM
מחבר/ת:
baby x
אחלה תיק, אבל את השקית קונים בנפרד... (אם אני לא טועה) אבל הדויטר בד"כ יקרים יותר מהדגמים האחרים בחנויות.
חזרה לפורום