טקסט הודעת פורום
11/24/2006 3:38:00 PM
Willi Coyote
יש בעיות להתחבר לאתר !
נושא:
יש בעיות להתחבר לאתר !
תאריך:
11/24/2006 3:38:00 PM
מחבר/ת:
Willi Coyote
פניתי השבוע פעמיים, אך טרם זכיתי לתשובה.
בשימוש בלחצן ההתחברות / התנתקות יש בעיה.
לידיעתכם.
חזרה לפורום