הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2006 8:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון לוי עם תוכן  שלום לכם חבר&#
נושא: שלום לכם חבר&# תאריך: 11/24/2006 8:21:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי

האם בולם Manitou Splice Super100-130MM יתאים לי לאופני ראלי M-50 ועם זה יגביע לי תשילדה ואיך ישפיע על כך??


חזרה לפורום