טקסט הודעת פורום
11/24/2006 8:21:00 PM
דורון לוי
שלום לכם חבר
נושא:
שלום לכם חבר
תאריך:
11/24/2006 8:21:00 PM
מחבר/ת:
דורון לוי
האם בולם Manitou Splice Super100-130MM יתאים לי לאופני ראלי M-50 ועם זה יגביע לי תשילדה ואיך ישפיע על כך??
חזרה לפורום