נושא: אהה נראה לי יד שניה .. תאריך: 11/24/2006 10:44:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
אבל אני רוצה המלצה על דגם מסויים ... אני לא אחד שיקפוץ דברים ממש משוגעים .. אבל אני אוהב לנסוע מהר ... ולקפוץ גם .. אני נוסע הרבה .. קופץ דברים שהגובה הוא מקסימום מטר .. מטר וחצי .. שלוש גג ! והתקציב .. זה פחות בעיה ... ההורים אמרו .. תבחר מה שמתאים לך .. וזהו. אז כתבתי פה את את הצרכים שלי .. אם תוכלו לעזור לי להתאים אופניים מתאימות ! תודה.
|