נושא: אתה רוצה אופניי דאונהיל או פרירייד? תאריך: 11/24/2006 10:52:00 PM
מחבר/ת: baby x
יש שוני בבסיס גלגלים, בגובה של ציר מרכזי, וכו´. אם אתה מתכוון לקפוץ דרופים, והרכיבה שלך לא תחרותית, הייתי קונה זוג אופני פרירייד ולאו דווקא דאונהיל באופן אישי. רוב המסלולים שישנם, הם יותר מסלולי פרירייד, ולמעט מנרה ,אני לא יכולה לחשוב על מסלול שמצדיק אופני DH.
|