טקסט הודעת פורום
| 11/26/2006 7:57:00 AM |
|
נושא: מהלך בולם תאריך: 11/26/2006 7:57:00 AM
מחבר/ת: איתן לוי
ברשותי בולם J2 ROCKSHOX בעל מהלך 100 מ"מ , כמה שאני מנסה ללחוץ אותו אני לא מצליח יותר מ 65 מ"מ , יכול להיות שהוא דפוק ? וזה לא עיניין של כוח...
|
חזרה לפורום |
|
|