הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2006 7:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן לוי עם תוכן  מהלך בולם
נושא: מהלך בולם תאריך: 11/26/2006 7:57:00 AM
מחבר/ת: איתן לוי

ברשותי בולם J2 ROCKSHOX בעל מהלך 100 מ"מ , כמה שאני מנסה ללחוץ אותו אני לא מצליח יותר מ 65 מ"מ , יכול להיות שהוא דפוק ? וזה לא עיניין של כוח...


חזרה לפורום