הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2006 9:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לבולמים יש BOTTOM-OUT
נושא: לבולמים יש BOTTOM-OUT תאריך: 11/26/2006 9:05:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

כלומר, מנגנון המונע מכה בסגירת מהלך (טריקה של הבולם). המנגנון הזה גורם לבולם להתקשח לקראת סוף המהלך, כדי שבמכות חזקות לא תהיה סגירה מוחלטת של הבולם, מה שמאוד לא בריא לבולם ולשלדת האופניים, ועשוי אפילו לגרום לנפילה או איבוד שליטה.
יתכן גם שהקפיץ שיש בבולם שלך הוא קשיח מדי בשבילך.
עוד משהו שעולה לי בראש - אתה בטוח שהוא 100מ"מ? לבולם 80מ"מ, זה הגיוני...
גם לא ברור כמה זמן הוא אצלך, ומה עבר עליו. יתכן שיש בו איזושהי בעיה.

שורה תחתונה - אם אתה לא בטוח, ובמיוחד אם הביצועים שלו ירדו לאחרונה, קח אותו לבדיקה אצל היבואן.

בהצלחה


חזרה לפורום